www.reiki.lv > Praktiķiem > Gara anatomija. Kerolaina Miss.

Gara anatomija. Kerolaina Miss.

Caroline Myss, Ph. D.
"Anatomy of the spirit. The seven stages of power and healing."
http://www.myss.com/

"Gara anatomija" balstīta uz Kerolainas Miss pētījumiem enerģētiskās medicīnas jomā piecpadsmit gadu garumā un pierāda jebkuras slimības atkarību no noteikta emocionālā un psiholoģiskā stresa modeļa un pasaules uzskatu sistēmas, kas ietekmē atbilstošas cilvēka ķermeņa daļas.

"Gara anatomija" iepazīstina mūs ar Kerolainas Miss atklājumu - jaunu pieeju un vienotu septiņu cilvēka garīgā un fiziskā ķermeņa spēka centru redzējumu, kurš sintezē trīs seno garīgo tradīciju - Čakru sistēmas hinduismā, Kristietības Sakramentu un Kabalistiskā Dzīvības Koka sniegtās zināšanas un izpratni.

Viņas modelis pastāsta par septiņām pakāpēm, kuras mēs katrs izejam, lai sasniegtu augstu apziņu un garīgu attīstību. Ar šī modeļa palīdzību Kerolaina Miss māca, kā mēs katrs varam atraisīt sava intuitīvā redzējuma potenciālu, vienlaicīgi palielinot iekšējo spēku un pilnveidojoties savā garīgajā attīstībā.
Apmācot jaunam mūsu ķermeņa un gara redzējumam, "Gara anatomija" dod mums instrumentu garīgā brieduma un fiziskās vienotības sasniegšanai, kas pašos pamatos izmaina mūsu dzīvi.

Naudas enerģija

Katrā no mums iekšā dzīvo "pērkamais cilvēks" - mūsu daļiņa, kas viegli nonāk atbilstošas finansiālas būtības ietekmē. Nav svarīgi, kādā situācijā izpaudīsies šis mūsu iekšējais cilvēks - darba attiecībās vai ģimenē - mums neizbēgami nāksies ar viņu saskarties.

Nauda, kā arī enerģija, ir neitrāla substance, ko vada cilvēka nodoms. Viens no interesantākajiem naudas jautājuma aspektiem ir tas, ka nauda ir spējīga iepīties cilvēka dvēselē, aizstājot dzīvības enerģiju. Kad cilvēki pielīdzina naudu dzīvības enerģijai,- un bieži neapzināti nomaina pirmo pret otro - sekas mēdz būt parasti negatīvas, tādēļ, ka katrs dolārs, ko viņi tērē, tērē arī viņu pašu enerģiju. Naudas trūkums pārvēršas enerģijas trūkumā - un atkal tas notiek neapzināti.

Maldīga naudas kā dzīvības enerģijas uztvere, ko pastiprina tās negaidīts zaudējums, var novest pie jebkuras no sekojošām krīzēm - prostatas vēža, impotences, olnīcu iekaisumiem, radikulīta un išiasa. (pielīdzinot naudas enerģiju seksuālajai enerģijai, naudas trūkuma dēļ cieš arī ar pirmo un otro čakru saistītie orgāni - red.)

Līdz noteiktai pakāpei mēs visi uztveram naudas un dzīvības enerģijas jēdzienus saistīti. Mūsu izaicinājums šinī gadījumā slēpjas nepieciešamībā izveidot, iespēju robežās, tādas attiecības ar naudu, kurās tā atdalītos no mūsu pašu enerģijas, bet tajā pašā laikā dabiski un viegli pievilktos pie tās. Jo atbrīvotāka būs mūsu attieksme pret naudu, jo lielāka iespēja, ka mēs pavēlēsim tās enerģijai un virzīsim to mūsu dzīvē pēc nepieciešamības.

Neviens nenoliedz, ka naudai ir svars enerģiju pasaulē. Izteiciens "sarunas sarunām, bet nauda taisa naudu" atspoguļo sociālo viedokli, kura būtība ir - tas, kur cilvēki iegulda savu naudu, runā vairāk par viņu patiesajiem nodomiem, nekā viņu vārdi.

Ar naudas palīdzību mēs varam izpaust savus mērķus, jeb personīgos uzskatus. Enerģija iet pa priekšu darbībai un mūsu nodomu raksturs ietekmē rezultātu.

Tas, ko mēs domājam par naudu, atstāj ietekmi uz garīgām attiecībām. Ideja par to, ka Dievs svētī tos, kas tiecas uz labdarību, nodrošinot tos materiāli, prevalē mūsu sabiedrībā tieši tāpat kā ideja par to, ka palīdzot citiem ar labdarību, mēs aizsargājam sevi no izputēšanas. Šie un līdzīgi šiem viedokļi atspoguļo sabiedrības pārliecību par to, ka Dievs runā ar mums arī finansu valodā un mēs atbildam viņam, veicot kaut kādas finansu operācijas.

Nav svarīgi, vai šīs idejas ir pamatotas uz mītiem vai uz patiesību. Mēs ticam tām daudz vairāk nekā šaubāmies par tām, un tas vien jau pierāda saistību starp ticību un naudu. Visgudrākās, viedākās attiecības, kādas mēs varam izveidot ar naudu - tas ir: uztvert to kā substanci, ko tikai ticība var piesaistīt mūsu dzīvei.

Liekot ticību pirmajā vietā, mēs atņemam naudai tās sākotnējo līdera statusu un novietojam to kalpa pozīcijā, kas tai ir vairāk piemērota. Ticība, kas dominē pār naudu, atbrīvo cilvēku un ļauj viņam sekot savai intuīcijai un neklanīties naudas priekšā. Acīmredzot, kamēr mēs esam šīs pasaules daļa, mums jāciena tās maksājumu (pirkšanas un pārdošanas) likumi un jāpieturas pie vispārpieņemtajām attiecībām ar naudu, bet tas arī ir viss, uz ko tā var cerēt no mūsu puses.

Pat tad, ja esam izrādījuši tikai vēlēšanos mainīt savas attiecības ar naudu, tas liecina par mūsu garīgo izaugsmi. Garīgi nobriedis cilvēks rīkojas saskaņā ar saviem apsvērumiem, kuri var šokēt finansiāli - atkarīgu cilvēku, kurš uztvers šo rīcību kā negudru vai riskantu. Daudzos mītos debesis saistās ar cilvēku, kuram ir ticība un pēc tam virza viņu, ik dienu nodrošinot ar "debesu mannu", lai cilvēks varētu pabeigt savu iesākto lietu. Uz šo "debesu mannu" var attiecināt arī finansu enerģiju.

Cilvēks, vārdā Andrejs, divdesmit septiņus gadus vecs, vērsās pie manis, lai es viņu diagnosticēju. Viņš gribēja, lai es palīdzu viņam izprast viņa sapni, kuru viņš redzēja vairākas reizes pēc kārtas. Savā sapnī Andrejs pārbrauca uz pilsētu Montanas štatā. Viņam nebija ne darba, ne māju, ne draugu, jo viņš agrāk tur nekad nebija bijis. Andrejs mēģināja atbrīvoties no šī sapņa, it kā tā būtu ainiņa no kādas filmas, kas iesēdusies zemapziņā. Taču pamazām viņam radās sajūta, ka vienīgais iemesls, kāpēc viņš strādāja, bija finansiālais izdevīgums. Viņš jautāja, ko es domāju ši sapņa sakarībā un es atbildēju: "Es būtu apsvērusi iespēju pārbraukt un Montanu".

Andrejs teica, ka nekad agrāk tur nav bijis un viņam nav ne mazākās vēlēšanās uz turieni pārbraukt. Es ieteicu viņam vienkārši aizbraukt uz turieni un apskatīties, kā viņš tur jutīsies. Viņš atbildēja, ka padomās par šo priekšlikumu un dos man ziņu.

Pēc sešiem mēnešiem viņš piezvanīja no jauna. Viņš joprojām redzēja to pašu sapni, tikai šorez jau viņam bija radusies sajūta, ka viņš izturas attiecībā pret darbu kā prostitūta. Andrejs uzskatīja sevi par goda cilvēku, un tā kā no šī sapņa varēja just, ka viņš veic darījumu ar savu sirdsapziņu, tad šī doma viņam nedeva mieru. Es no jauna ieteicu viņam aizbraukt uz Montanu, taču šoreiz es uzstāju, lai vīņš to darītu pēc iespējas ātrāk.

Nākamajā rītā Andrejs no jauna piezvanīja man, lai pateiktu, ka ir aizgājis no darba. Šī doma viņam ienāca prātā, kad viņš iegāja birojā un sajuta, ka viņam ir vienkārši nepieciešams to izdarīt. Kad viņš pavēstīja saviem kolēģiem, ka pārbrauc uz Montanu, viņi nodomāja, ka Andrejam tur ir piedāvāta ļoti laba vieta. Viņš sagādāja tiem vilšanos, teikdams, ka tur ne tikai nav darba, bet pat nav gaidāms - viņš seko savam sapnim.

Mēnesi vēlāk pēc aiziešanas no darba Andrejs pārbrauca uz Montanu. Tur viņš kādā rančo noīrēja iztabu. Tiem cilvēkiem bija nepieciešams palīgs darbā un viņi viņu nolīga. Dažus mēnešus vēlāk Andrejs jau strādāja darbu ar rokām, nevis ar galvu un tā bija jauna pieredze priekš viņa. Iestājoties ziemai, viņš nolēma palikt tur kopā ar saviem jaunajiem draugiem, nevis doties atpakaļ uz austrumiem. Rančo īpašniekiem bija meita, kura atbrauca ciemos uz Ziemassvētku brīvdienām. Nākamajā vasarā viņi apprecējās un Andrejs mācījās vadīt rančo, kuru viņš un viņa sieva vēlāk mantoja.

Sekojot savam sapnim, Andrejs izpauda sevi kā brīvs cilvēks, nav svarīgi - vai apzināti, vai nē. Ar savu rīcību viņš parādīja debesīm, ka viņam bija daudz svarīgāk sadurties aci pret aci ar nezināmo, nevis noslēgt darījumu ar savu sirdsapziņu finansiālas labklājības dēļ. Rezultātā viņš ieguva daudz vairāk, nekā kādreiz varēja iedomāties.

Portatīvie datori Datori Datortehnika Rezerves daļas